Урок образотворчого мистецтва у 3 класі

Урок образотворчого мистецтва у 3 класі.

Тема: Льодяний палац. Специфіка праці архітектора. Засоби художньої виразності в архітектурі. Виконання аплікації “Льодяний палац”.
Мета: Закріпити та узагальнити поняття про архітектуру та професію   архітектора. Вчити виконувати аплікацію з кольорового паперу “Льодяний палац”. Розвивати увагу та образне мислення
Обладнання: Кольоровий папір, ножиці, клей, альбомний папір, простий олівець, ілюстрації зразків архітектурних форм, малюнки та роботи дітей.
Хід уроку
І.Організація класу. Проголошення теми та мети уроку.
ІІ.Пояснення нового матеріалу.
Вам вже дещо відомо про архітектуру. Давайте пригадаємо, що це за вид мистецтва? Архітектура – це мистецтва будувати красиві та зручні будівлі.
А як називають людину, яка проектує та вигадує нові будинки? Це архітектор.
Як ви думаєте, якими інструментами користується архітектор, щоб спроектувати будинок?
   Спочатку він визначає який будинок потрібно спроектувати: школу, житловий будинок, театр чи магазин. Потім визначає якої величини, де буде розташований будинок. Потім за допомогою уяви, олівця, фарб та паперу відтворює майбутню будівлю. Такий малюнок називають ескізом.  За ескізом архітектор створює макет – маленьку паперову (пластилінову та ін.) копію будівлі. Потім за ескізом та макетом виготовляють креслення а всі зібрані матеріали передають будівельникам, які будують будівлю під керівництвом архітектора.
ІІІ. Ми сього дні також спробуєми спроектувати та виготовити з кольорового паперу композицію “Крижаний палац” до казки про снігову королеву. Тому давайте побільше дізнаємось про майбутню будівлю.
-Розгляньте малюнки палаців і поміркуйте, хто може бути їх господарем.

(Королева Зима, злий чаклун, король гір, королева пустелі)
- Де буде розташовано палац снігової королеви?
(Там де холодно.)
- З чого будемо будувати палац?
(Можна із снігу, льду, бурульок, снігових кульок.)
- Що треба зробити аби палац сподобався сніговій королеві?
(Зробити його великим і красивим, а ще зручним.)
- Які кольори використаємо?
(Холодні.)
ІV. Послідовність виконання.
Складіть навпіл аркуш кольорового паперу холодних тонів і намалюйте на ньому половину палацу простим олівцем. Далі виріжте по зовнішньому контуру силует палацу. Намалюйте вікна, двері та майбутній декор, а потім виріжте тим же способом, що й сам палац. Прикрасьте палац накладними декоративними елементами.
V. Робота дітей під керівництвом вчителя.
VІ. Перевірка та оцінювання робіт. Підсумок уроку.



   
 

Немає коментарів:

Дописати коментар