Завдання на період карантину

Тел.. 0969683723 Федорук О. Д.
Теми та завдання для 1 класу з мистецтва.
Образотворче мистецтво.
1.Тема : Великодні дива. Писанки. Прадавні візерунки.
Творче завдання: Створити ескіз мальованки. Робота в друкованому зошиті сторінки 52-53.

2.Тема: Народна творчість. Вишиванка. Орнамент.
Творче завдання: Створення орнаменту для розпису чашки. Робота в друкованому зошиті сторінки 54-55.

3.Тема : Народні інструменти та іграшки. Народна іграшка.
Творче завдання: Ліплення та декорування української народної іграшки – свищика (пластилін). Робота в друкованому зошиті сторінки 56-57.

4.Тема : Митці-професіонали. Художні професії: художник, скульптор.
Творче завдання: Ліплення котика. Робота в друкованому зошиті сторінки 58-59.

5.Тема : Створюємо красу. Розбіл кольору.
Творче завдання: Зображення квітучої гілки яблуні (фарби). Робота в друкованому зошиті сторінки 60-61.

Музичне мистецтво.
1.Тема: Великодні дива. Музична фраза. Писанки. Традиції святкування Великодня.
Виконання пісні М. Катричко «Писанка». Робота в друкованому зошиті сторінки 52.

2.Тема: Народна творчість. Українська народна пісня «Сонечко».
Виконання пісні «Вийди, вийди, сонечко» Робота в друкованому зошиті сторінки 54.

3.Тема: Українські народні музичні інструменти.
Придумати мелодію до вірша про весну. Робота в друкованому зошиті сторінки 56.

4.Тема: Композитор. Виконавець.
Виконання пісні А. Філіпенко «Узяла лисичка скрипку». Робота в друкованому зошиті сторінки 58.

5.Тема: Диригент.
Слухати М. Лисенко Хор «А вже весна» з опери «Зима і весна». Робота в друкованому зошиті сторінки 60.
  


Теми та завдання для 2 класу з мистецтва.
Образотворче мистецтво.
1.Тема: Наша рідна Україна, мов веснянка соловїна. Петриківський розпис, як різновид декоративного мистецтва. Його основні елементи. Декорування
Творче завдання: Малювання ягідок пальчиком та зерняток пензлем (гуаш). Робота в друкованому зошиті сторінки 50-51.

2.Тема: Квіткові фантазії. Український віночок у мистецтві. Символіка квітів українського віночка.
Творче завдання: Створити святковий вінок з кольорового паперу та картону. Робота в друкованому зошиті сторінки 52-53.

3.Тема: Квіткові фантазії. Краса квітів у мистецтві.
Творче завдання: Створення чарівних квітів.
Робота в друкованому зошиті сторінки 54-55.

4.Тема: Ритми життя в мистецтві. Ритм в образотворчому мистецтві. Орнамент. Декоративно-ужиткове мистецтво
Творче завдання: Створити орнамент для оздоблення закладки для книжки.
Робота в друкованому зошиті сторінки 56-57.

5.Тема: Ритми життя в мистецтві. Орнамент (геометричний, рослинний, тваринний). Декоративно-ужиткове мистецтво
Творче завдання: Створення аплікації «Стрічка миру»
Робота в друкованому зошиті с 58-59.


Теми та завдання для 3 класу з образотворчого мистецтва.
1.Тема: Краса побуту. Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції.
Творче завдання: Зліпити з пластиліну фігурку на побутову тематику.

2.Тема: Світ казок в ілюстраціях. Зображення тварин і людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа.
Творче завдання: Створити ілюстрацію до української народної казки

3. Тема: Художник у театрі. Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена) та їх призначенням.
Творче завдання: Створення декорації до театральної вистави (гуашеві або акварельні фарби).

4.Тема: Магія бутафорії. Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок.
Творче завдання: Створення бутафорії для вистави.

5.Тема: Лялька у театрі. Різновиди ляльок у театрі та мультиплікації.
 Творче завдання: Конструювання лялькового персонажа.



Теми та завдання для 4 класу з образотворчого мистецтва.
1.Тема: Актуалізація знань про колір, як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від освітлення.
Творче завдання: Створити композицію «Свято весняної природи»

2.Тема: Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.
Творче завдання: Створити композицію «Український рушничок» (гуаш).

3.Тема: Особливості природного середовища рідного села. Розвиток спостережливості, зорової памяті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині.
Творче завдання: Виконання композиції «Мій рідний край»(акварельні фарби).

4.Тема: Особливості архітектури рідного села. Важливість збереження памяток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції.
Творче завдання: Зображення памятки архітектури, або старовинної споруди.

5.Тема: Звязок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення. Визначення композиційного центру під час створення пейзажу.
Творче завдання: Створити композицію фарбами «Ландшафтний парк».



5       клас образотворче мистецтво.
1.Тема: Знайомство з шрифтом, поняття «буквиця». Працювати за темою у підручнику.
Створити композицію «Веселі літери».

2.Тема: Архітектура. Ансамбль. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз будинку для казкового героя.

3.Тема: Живопис. Монументальний живопис. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз вітражу «Натюрморт».

4.Тема: Садово-паркове мистецтво. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз ліхтаря для саду або виготовити макет з паперу.

5.Тема: Садово-паркове мистецтво. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз фонтану для саду або виготовити макет з паперу.


Музичне мистецтво.
1.Тема: Повторити тему «Професійна музика» Працювати за темою у підручнику.
Пригадати пісню Н. Май «Червона калина», М. Назарця «Ми козаки»

2.Тема: Взаємодія музики з іншими видами мистецтва. Працювати за темою у підручнику.
Намалювати асоціативну композицію «З якими мистецтвами дружить музика».
Розучити пісню на слова Вратарьова, музику О. Злотника «Школяри - школярики».

3.Тема: Музика і слово. Особливості взаємодії музики з літературою. Працювати за темою у підручнику.
Виконувати пісню на слова Вратарьова, музику О. Злотника «Школяри - школярики».

4.Музика та візуальні мистецтва. Працювати за темою у підручнику.
Намалювати асоціацію до улюбленого музичного твору.

5.Тема: Музика в театрі. Особливості взаємодії музики і театру. Працювати за темою у підручнику.
Виконувати пісеньку друзів з мультфільму «Бременські музиканти». 



6       клас образотворче мистецтво.
1.Тема: Історичний жанр в образотворчому мистецтві. Працювати за темою у підручнику.
Створити композицію на історичну тематику.

2.Тема: Міфологічний жанр в образотворчому мистецтві. Працювати за темою у підручнику.
Створити ілюстрацію до античного міфу (за вибором).

3.Тема: Міфи рідного краю. Працювати за темою у підручнику.
Створити скульптурний образ «Оберіг» (пластилін).

4. Тема: Релігійний жанр у культових спорудах. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз мозаїки для підлоги.

5. Тема: Фреска і вітраж. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз фрески для стін.

Музичне мистецтво.
1.Тема: Пригадати жанри камерно-інструментальної музики. Працювати за темою у підручнику.
Повторити вивчені пісні у другому семестрі.

2.Тема: Жанри симфонічної музики. Працювати за темою у підручнику.
Прослухати  по можливості Симфонію №5 1 частину Л ван Бетховена. Сучасну обробку твору.
Розучити «Козацька пісня» музика та слова А. Мігай.

3. Тема: Зустріч з увертюрою. Працювати за темою у підручнику.
Виконувати «Козацька пісня» музика та слова А. Мігай.

4. Тема: Концерт для друга. Характерні ознаки жанру концерт. Працювати за темою у підручнику.
Розучити пісню «Цвіт землі» музика О. Злотник, слова М. Сингаївського.

5. Тема: Симфонічні варіації. Композиційна будова поеми. Працювати за темою у підручнику.
Виконувати пісню «Цвіт землі» музика О. Злотник, слова М. Сингаївського.



7       клас образотворче мистецтво.
1.Тема: Дизайн одягу. Мода і культура. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз костюму для власного гардеробу (графіка).

2.Тема: Національні традиції в одязі. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз сучасного костюму в народному стилі

3. Тема: Образ у костюмі. Працювати за темою у підручнику. Створити ескіз карнавальних костюмів для «Театру мод»

4. . Тема: Ландшафтний дизайн. Працювати за темою у підручнику.
Створити ескіз ландшафту із архітектурним обєктом (альтанка, місток,ліхтарик, декоративна лава).

5. . Тема: Живий простір. Міський дизайн. Працювати за темою у підручнику. Створити колажно-графічну композицію «Вулиця міста».

Музичне мистецтво.
1.Тема: Звучить авторська бардівська пісня. Працювати за темою у підручнику.
Виконання Т. Петриненко «Господи, помилуй нас».

2.Тема: Музика театру. Жанри театральної музики. Опера. Оперета сучасні оперні театри. Працювати за темою у підручнику.
Знайти інформацію (афіші міста де є оперні театри) з допомогою інтернет мережі про вистави в оперних театрах.
Розучування пісні на музику О. Злотника слова Т. Шевченка «Тече вода з-під явора».

3. Тема: Мюзикл. Працювати за темою у підручнику.
Виконання пісні на музику О. Злотника слова Т. Шевченка «Тече вода з-під явора».

4. Тема: Телемюзикл. Музика до кіно і серіалів. Працювати за темою у підручнику.
Спробувати підібрати музику для різних за характером відеосюжетів.
Розучування пісні І. Шамо, Д. Луценко «Києве мій».

5. Тема: Історія рок-опери. Працювати за темою у підручнику.
Виконання пісні І. Шамо, Д. Луценко «Києве мій».



8 клас мистецтво
1.Тема: Класицизм та Античність. Архітектура, скульптура, живопис класицизму. Працювати за темою у підручнику.
Намалювати архітектурний пейзаж із класичною будівлею.

2.Тема: Новий герой просвітництва. Живопис, музика. Працювати за темою у підручнику.
Скласти кросворд за темою.

3. Тема: Тема життя людини в музиці та живопису. Працювати за темою у підручнику. Прослухати Й. Гайдн. Симфонія №103.

4. Тема: Романтизм у мистецтві. Лірика – стихія романтиків. Працювати за темою у підручнику. Створити фото-проект «Романтичні образи сучасності» (селфі в романтичному образі).



9 клас мистецтво
1.Тема: Кінематографічні школи. Працювати за темою у підручнику.
Переглянути фрагменти фільмів різних кінематографічних шкіл: «В джазі тільки дівчата», «Гаррі Поттер», «Шлюб по-італійськи», «Приборкання норовливого», «Танцюрист диско», «Сім самураїв».

2.Тема: Телебачення: погляд у світ. Працювати за темою у підручнику.
Переглянути ті кадри з телесеріалів, передач, телепрограм, яким надаєте перевагу. Презентувати одну із програм.

3. Тема: Підсумок теми. Повторення. Працювати за темою у підручнику. Робота з тестами.

4. Тема: Фотомистецтво. Прослухати композиції у виконанні П. Моріа. Працювати за темою у підручнику. Створити фотоколаж на власну тему.



Немає коментарів:

Дописати коментар