Урок образотворчого мистецтва у 7 класі

Урок образотворчого мистецтва у  7 класі.
   Тема уроку:  Пейзаж в інтер’єрі. Спостереження за зміною кольору падаючих тіней на білому тлі при вмиканні кольорового освітлення.Творчість українських художників – живописців. Малювання композиції «Зимовий вечір» для інтер’єру кімнати.
   Мета: Дати поняття про пейзаж в інтер’єрі. Познайомити з творчістю українських художників – живописців (О. Шовкуненко, М. Глущенко). Закріпити вміння передавати засобами живопису колір падаючих тіней у зимовому пейзажі. Розвивати творче мислення засобами дизайну. Виховувати любов до природи.
   Обладнання: альбомний аркуш, фарби (акварель, гуаш), пензлі, простий олівець, гумка, посуд з водою, палітра; мольберт, проекційний екран, проектор, комп’ютер, електронний запис зимових пейзажів; репродукції творів О. Шовкуненко, І.Труш, М. Глущенко.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо вивчати тему «Пейзаж», познайомимось із творчістю українських художників – живописців та створимо вечірній пейзаж для інтер’єру кімнати.
ІІІ. Основна частина.
1.Бесіда за темою уроку та перегляд демонстраційного матеріалу.
   Ким би ми не були і чим би не займалися, найважливіша і значніша частина нашого життя протікає удома, де можна розслабитися і бути наодинці з сім’єю, друзями. Саме у стінах свого житла людина стає сама собою і природно, що кожен прагне створити у себе удома дизайн, який якнайповніше відображає внутрішнє “Я”, характер господаря, дозволяє відчути себе захищеним.
Неможливо уявити, щоб наповнення квартири або будинку суперечило поглядам і характерам людей, що живуть в них. За спостереженнями психологів дизайн інтер’єру надає дуже сильний вплив на настрій і душевний стан людини, може надавати як заспокійливу, так і дратівливу дію на нервову систему. Сьогодні ви створите зимовий вечірній пейзаж для інтер’єру саме вашої оселі. Тому ви самостійно обираєте, який саме тип пейзажу хочете бачити на стінах свого будинку.
   -Давайте пригадаємо, які типи пейзажів ви знаєте? (Гірський, марина, сільський і міський краєвиди і т. п.) 
   Люди здавна прикрашали своє житло малюнками та фресками.
   -Поміркуйте, які  найдавніші зображення збереглися до наших днів? (Давньоєгипетські давньогрецькі і навіть малюнки первісних людей на стінах печер.)
    В сучасному інтерєрі зображення на стінах використовується надзвичайно широко це малюнки, фрески, картини, фотошпалери. Погляньте як гармонійно можна вписати зображення на стіні в інтерєр кімнати (перегляд слайдів з сучасними інтерєрами).
Зимові пейзажі надзвичайно мінливі, а складність їх зображення полягає у передаванні кольору снігу.
   -Якого кольору буває сніг? (Відповіді учнів.)
На колір снігу впливає освітлення штучне (з вікон будинків, вуличні ліхтарі), природне, зміна освітлення протягом доби, погодні умови і навіть геграфічне положення. Переконайтесь у цьому при перегляді фото слайдів із зображенням природи.
   Перегляд слайдів.
Темі зимового пейзажу присвятили свої полотна відомі українські художники О. Шовкуненко, І. Труш, М. Глущенко. Розгляньте їх роботи та зверніть увагу на палітру снігового покриву у їхніх роботах.
2.Педмалюнок.
3.Самостійна робота дітей.
ІV. Підсумок уроку. Оцінка та аналіз робіт, демонстрування кращих робіт.

Немає коментарів:

Дописати коментар